tjugonde mars.

det är helg igen. jag ska jobba både idag och imorgon så mig rör det inte så mkt. imorgon kväll smäller det förmodligen men tills dess får jag ta det lugnt helt enkelt. blev inte så lugnt igår som jag tänkt mig. fikade med li innan jobb, mkt trevligt att ha henne hemma igen. och att hon känner samma sak som mig, passar jag verkligen in här? sen var det ju jobb som gällde, en del att göra faktiskt, vilket beror på det fina vädret vi fått, vilket vi är så glada över (: weh! efter jobb så hade jag sagt till li att komma förbi pl och säga hej. jag sa också att jag skulle ta bussen hem kvart över elva, det blev inte riktigt så. satt och tjattra med en massa där och det blev öl efter öl och slutade med att jag var hemma halv tre ;P haha. mkt trevligt. det är så här det ska vara. spontana grejer ! det gillar vi , (Y)

idag mår ju mitt huvud inget vidare, tur man inte börjar jobba fören halv fyra. ska hinna ner i stan innan dess och dela ut lite cv också. vilket jag inte vet varför jag ska göra egentligen när jag inte vill vara kvar här. men nu vet jag inte hur jag ska göra med göteborg om det skulle dyka upp något där heller, eftersom att mitt boende där inte finns tillgängligt längre. finns ju andra att slagga hos så länge men ja.. jag vet ingenting just nu. jag får kanske stå ut i här i helsingborg, ett tag till iaf.

nu måste jag vila mitt huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0