tjugosjätte mars.

i give up.

jag är super trött. jag orkar inte ta mig upp för att gå till jobb. jag orkar inte. och just nu vet jag inte riktigt vad jag vill med allting. återigen är jag förvirrad av mina egna tankar. jag är fortfarande vilse och vet inte hur jag ska hitta hem igen. jag vet mkt jag vill göra. jag vet bara inte vad jag klarar av och vart jag ska börja. jag vill bara spola tillbaka livet tre år.. och börja om därifrån. idag är en dag då jag bara vill bädda ner mig i sängen och inte göra ett piss. inte jävla piss ! åh.. jag är rent ut sagt trött på detta livet, denna världen, människorna som lever i den.. ska ju inte dömma alla efter en. och alla kan ju inte tänka och tycka samma. det hade ju inte riktigt funkat. AAAH jag får damp..

jag behöver få saker ur  mig, saker jag inte kan skriva här, saker som ingen kommer förstå. i need to scream. lägga mig under täcker och bara gråta ut. jag hatar dessa dagarna. det måste bli ett slut på det här. jag kommer inte komma någonstans utan att göra något åt det. vilket jag har förstått hela tiden, men som vanligt skjuter jag upp saker för att jag tänker att dom ordnar sig själva. jag bara svamlar nu. allt kommer inte ut på rätt sätt.


jag får väl gå till jobb nu, sen träna, sen sola. sen hem och SOVA.

jag vill inte mer. ensam mot världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0