tjugosjunde mars.

jag borde lagt mig för länge sen. men jag har ju faktiskt ingen tid att passa imorgon, så jag kan sova länge (: äntligen. har varit uppe nio-tio varje dag denna vecka och lagt mig typ tre-fyra.. inte bra alls. det märks verkligen. jag har varit övertrött och flamsig. men det kan vara kul det också ibland. om man har någon att flamsa och tramsa med. vilket jag inte har just nu. jag måste vara ärlig att säga att jag inte gillar att vakna själv på morgonen, men vem gör det ? jag saknar tryggheten att alltid ha dig där. alltid ha dig runt omkring mig. det är en vana som är svår att förstå inte finns mer. det finns stunder då man inte alls tänker på det, sen finns det dom stunderna när det är otroligt jobbigt.

nog med tråkigheter. nu blir det borstning av gaddarna sen bädda ner sig med greys, åter igen (: det gillar vi. tummen upp! sen nanna lääääänge. och stänga dörren så jag inte har en kise under täcket imorgon bitti som biter mig i tårna. föresten så rev hon mig på näsan igår, snyggt ? nej ;P men hon är så fin och söt ändå. älskar min lilla kiwi, vad hade jag gjort utan min mysiga kise.

ha en trevlig fredagskväll allihopa.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0