tjugotredje mars.

det är det, iaf några minuter till. (:

idag har varit en bra dag. faktiskt. den har fortsatt åt samma håll som den började. åt det bra det vill säga. drog ner i stan och på vägen ner fick jag ett samtal från cindy på jobb som frågade om jag ville jobba för henne idag och det ville jag såklart ! pengar !!! ;D ge mig! haha.. men jag hann med ett besök på bomb med iman och sofie först. iman var så snäll så han bjöd (: taaaack ! hehe. sen fick jag gå till h&m och köpa ett par tights, måste ha svarta byxor på jobb ;P sen var det jobb som gällde. jag och sara som stängde (: inte ett skit att göra som vanligt. vi var klara tidigt och det var skönt.

nu är jag hemma och sitter här och nördar mig som vanligt. mina fötter och ben har somnat. jobbigt som fan! tänkte sätta på några avsnitt av greys. men först blir det upp och borsta gaddarna och sånt, så man är redo för sängen sen (: har varit helt fast i bloggläsandet sen jag kom hem, en massa inlägg att läsa.. hehe.. bara man är iväg en dag så har alla uppdaterat tre hundra gånger. jag ska också bättre mig och försöka underhålla dom få läsarna jag har lite bättre ;P även om jag gör det här för min egen skull .. att skriva av sig så här är det bästa som finns. kommer ihåg när vi hade flödeskrivning i skolan, det var kul. tyckte jag iaf.. kan tänka mig att alla killar och så hatade det.. ;P menmen..

sov gott.


bjuder på en bild på min söta älskling kiwi (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0