tjugotredje mars.

är det inte hemskt när man drömmer om att någon i ens familj dör? jag har gjort det förut och jag gjorde det i natt. vaknade precis utav att jag grät. usch! det gillar vi inte alls. men som tur är så var det ju bara en dröm. och ofta är betydelsen av en dröm det motsatta, eller ja.. man drömmer iaf inte precis vad som ska hända. som sagt har jag precis vaknat. kiwi är på ett jävla bushumör och ska givetvis försöka krypa under täcket för att kunna bita mig i tårna, jippi! det är ju precis vad man vill när man nyss vaknat ;P hahah.. man blir ganska irriterad, man har också svårt för att resa sig för att lyfta bort henne. men hon är så söt så man kan inte bli så arg på henne, sötaste kisen som finns! klå det ni ;P hon vinkar till en i fönstret när man går ;D eller hur pau ?

idag är det träning som gäller. ska bara orka ta mig upp ur sängen. hehe. få i mig lite frulle, sen får jag ta mig ner. blir nog en solning på vägen tillbaka, jag känner mig lite blek nu efter allt sjukande ;P

vad händer annars i veckan .. lunch och shopping med mia på onsdag iaf, sen göteborg på fredag. jobb torsdag och söndag.. sen får jag la se vad livet har att bjuda på.

nu ska jag hooppa upp ur sängen eller hoppa vad väl att ta i men ja ;P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej älsk,

det var längesen... Läste lite för att uppdatera mig om vad som händer i ditt liv... Läste att du drömt om döden, att någon dog.. Du vet att det betyder födelse va? Jag drömde också om döden nu när jag var i Jönköping. Att min familj såg till att jag skulle få aktiv dödshjälp.. Sjukt.. Dagen efter fick jag sms av Jocke i Båstad att han blivit pappa... Fasiken så tokigt.. :) Saknar dig honey! Puss

2009-03-24 @ 16:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0