go to hell.

har nästan precis stigit upp, eller ja en kvart sen. blev skit stressad och fick för mig att jag snoozat jätte många gånger redan och var rädd att missa bussen. men det visade sig att jag inte snoozat alls, och bussen går inte förens om jag tjugo minuter. så jag hinner skriva av mig lite här idag. jobb som gäller idag. astråkigt. ingen lust alls. sen jobbar man ju med sara och cindy, det är det enda positiva ;P slutar fyra, hade tänkt träna då, men jag tror faktiskt att jag hoppar det. är jag pigg nog imorgon bitti kanske jag kan träna då ;P beror på vad kvällen bjuder på.

jaha. jag skulle bara vilja bädda ner mig och sova igen. nu ska man bara jobba sju dagar i rad också innan man är ledig. men mer jobb är lika med mer pengar, så jag får inte lov att gnälla.

ha en bra dag allihopa, ni vet vart ni hittar mig idag ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0