no one will notice.

måste börja inlägget med att säga grattis till mia och fredrik som blev föräldrar till en liten söt flicka imorse (: hihi. så grymt söt så det är inte sant. längtar tills jag ska få sitta barnvakt (:

denna veckan har varit fullspäckad med saker och ändå känns det inte som jag gjort något alls. har fått grymt lite sömn iaf. skulle sovit ut idag. men känns inte som om jag fick så mkt sömn även om jag steg upp ur sängen så sent som typ fyra. jag har typ bara jobbat hela veckan, var ute och käkade med jobb i onsdags, tvättade, handlade och fixade här hemma i torsdags, var ute och åt och firade tanja i fredas, ullared och party igår.

party börjar alltid bra, men slutar alltid likadant. blir helt nere av allt festande. ändå så går jag ut varje helg och till en början så känner jag verkligen för det. sista timmen på tiv så blir allt bara så segt och man undrar varför man tog sig dit åter igen. man staplar iväg till en taxi och åker hem. slänger av sig skorna, slänger av kläder och allt runt omkring sig. och bäddar ner sig under täcket och undrar varför man inte gjorde det för länge sen. man analyserar och undrar varför man gav sig ut och vad kvällen faktiskt gav dig mer än mindre pengar på kontot. varför fortsätter jag gå ut när jag känner exakt likadant varenda jävla söndag. vad är det som lockar mig till att gå ut iaf. vad gör det värt att känna så här. och vad ska man annars göra en lördag kväll ?

imorgon, måndag, ny vecka. en arbetsvecka som består av endast fyra arbetsdagar. så jävla skönt. sen fyra dagar ledigt, det var länge sen jag var ledig så länge. skönt soooom fan ska det bli.

nu tror jag att jag ska bädda ner mig under täcket igen och försöka få lite sömn. hoppas att jag vaknar lite gladare, lite mindre ensam och med nya utmaningar att ta mig an. hatar stampandet!


gonattpuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0