tvåtusentio.

ett år har sprungit iväg i högre hastighet än någonsin. känns inte som om jag har uppnått så mkt alls. mer än att jag har träffat världens underbaraste kille, som jag inte vet vad jag gjort utan faktiskt. så kärleks mässigt, det bästa året. jag har varit jätte dålig på att fota, vilket inte alls är likt mig, väldigt dålig på att uppdatera här också, men kanske blir det ändring på det nu. tror jag behöver skriva av mig lite faktiskt (:

jag ska försöka berätta om 2010 med hjälp av dom få bilderna jag har.



emma fyllde 26år, firades med middag och fest (:

 


i början av året var mia så här stor om magen (: och vi hade en liten
avskedmiddag för henne innan hon skulle gå på sin mammaledighet.




här har vi resultatet (: sötnosen linnea!



2010 bjöd också på ett sexparty hos mig med alla flickorna (:



singstarkväll hos mig (:








och en del utekvällar förstås (:




jag fyllde 23år och det firades med fest!




jag, älsklingen, syster och salem besökte köpenhamns zoo.




vi fick nytt tillskott i familjen, världens sötaste Nilo (:




personalfest på bowlinghallen med subwaygirlsen (:



och nilo har växt.



Mikaela och Peter fick världens sötaste bebis, Vincent (:



julafton hos kusinerna (:





nyår, som blev väldigt lugn för mig, men lite mer
festlig för andra.
GOTT NYTT ÅR!

vi hoppas på att 2011 blir ännu bättre.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

tack själv vännen! vi ses ikväll :)

2011-01-15 @ 12:12:21
URL: http://mikaelaalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0