i love the way you lie.

helt off här. har varken tid eller ork. inte heller ngt vettigt att skriva. är allmänt irriterad på allting, nästan. det finns ngt som gör saker lite mer meningsfulla, som får mig att le, som får mig att må lite bättre och som får mig att kämpa igenom det dåliga. tack för att du finns sötnöt.

idag har jobb varit en pest eftersom att jag har varit tvungen att jobba fast än att jag inte mått bra. ja, på mitt jobb kan man inte ens sjuka sig. och vem bryr sig om en, jo ingen. inte en fucking jävel bryr sig. och det är precis så jag ska göra i fortsättningen. vänta inte er ett skit, för jag är trött på er alla. sjukt jävla trött. subway suger rakt igenom. och jag hoppas att jag snart är så långt ifrån stället som det bara går.

jag har så mkt jag måste ta tag i, men det finns varken tid eller ork. men nu är det dags att skärpa sig! bry sig mindre om alla andra. och tänka lite mer på mig själv.

hoppas alla andra mår bättre än vad jag gör idag. för jag har haft en riktig skit dag. och tack mikaela för att du hjälpte mig att ta mig igenom dagen på jobb.


RSS 2.0