en resa..

som fatt mig att inse en massa. att jag inte har en massa att fly fran hemma och att jag har allt jag behover dar. jag saknar min familj, min katt och mina vanner otroligt mkt.

just nu befinner vi oss pa koh tao. har har vi snart varit i tio dagar. tio dagar som gjort mig valdigt rastlos och full med tankar om vad jag ska gora nar jag kommer hem. jag ska ta tag i en massa saker och mina vanner ska fa umgas med mig som aldrig forr. jag lovar jag ska lagga mer tid pa er (: jag ska borja trana, jag ska forska flytta hemmifran, ta mitt korkort och sjalvklart skaffa ett jobb. allt det dar som jag lagt pa hyllan for den har resan. nar jag kommer hem ar det dags.


saknaden och langtan efter hemma ar just nu i denna sekund enorm.


still in thailand missing her baby.

mitt thai nummer +66833880824 omifall ni saknar mig och vill hora av er (:

pusspuss

still in thailand missing her baby.

vet inte om jag har sa mkt att skriva om egentligen.. vi ar i patong, solar, ater gott, festar och traffar en massa manniskor. en massa kul med andra ord, men saknar samtidigt hemma. valdigt mkt.

sa..

in thailand missing her baby.

nu befinner jag mig i thailand, phuket, patong :P samma tid, samma plat bara ett annat ar .. hemlangtan har val slappt, fanns en viss anledning till varfor det var sa stark som den var. men det kanns battre nu, trodde verkligen att jag skulle bryta ihop totalt och aka hem. men som tur var sa fick jag sms fran mamma imorse som forklarade laget. tack mamsen! nej, det blir inte sa mkt skrivit idag. maste ut till li som star dar ute och bolmar ! varfor ! blah ! saknar inte rokningen ett enda dugg.

saknar dig alskling. och min lilla tise forstas !

finns fortfarande pa resedagboken ocks , biinis.

in singapore missing her baby.

kommer ta tid att vanja sig vid dessa tangentbord. nu ar jag iaf i singapore efter en valdigt lang och trakig flygresa. har inte sovit manga timmar, varken pa flyget eller nar vi kom hit igar. det ar svart att sova borta, sa jag undrar hur detta kommer att ga. bara att bita ihop forsta tiden, far jag far hoppas det blir battre.

har av det lilla jag sett av singapore konstaterat att det ar inte mitt land, inte min grej alls. trivs inte alls eller ar det bara pa grund av somnbristen och saknaden.

finns pa resedagboken for mer info. biinis


som om jag inte fanns..

igår slog det mig och jag bröt ihop. något jag bara gör ibland.

nu är det bara två dagar kvar tills jag åker. helt otroligt så fort tiden gått. men jag vill  bara bort från detta skit vädret nu. det ska bli skönt att komma till lite värme. hoppas bara att det löser sig med flyget också. men allt ska nog gå bra.

idag ska jag få träffa micka en sista gång innan jag åker och imorgon ska jag växla lite pengar. sen blir det fika eller något med sanih och john. sen har jag väl träffat alla som är värda en sista träff med mig innan jag åker. jag säger som tanja sa, sann vänskap består. jag är snart tillbaka till er som förtjänar det igen. jag kommer sakna er något otroligt ! men vi tar igen allt när jag är hemma igen.

det blir väl ett sista inlägg innan jag åker. skaffade ju en resedagbok, men jag vet inte riktigt om jag kommer använda den eller bara maila er istället (: vi får väl se..

ha det så bra alla här hemma i kylan..

i'm out !

RSS 2.0