PARTY !!

fy fan vilket ös (: och som mikaela säger , ÄNTLIGEN vi igen :D ! hehe . även om det tog lite tid, nästan precis ett år. så är det helt underbart. kvällen är oförglömlig. fy fan vad roligt jag hade, det var länge sen jag hade så kul. fick träffa mina fina arbetskamrater också, som jag alltid har lika kul med. nu lämnar sara oss på måndag, klockan 18.00 åker denna fina tös till london /: utan oss ! vi kommer och hälsar på. fika på torsdag (:

vii!


idag har det varit en jobbig dag på jobb, känns som jag fortfarande var bakis när jag kom till jobb ;P inte bra. men det var det fan och med värt.


ont ont ont.

Kommentarer
Postat av: Micka

Du skrev att vi kanske skulle ut på fredagen, igår...men vem var du med? :(

2006-11-18 @ 18:27:18
URL: http://keela.blogg.se
Postat av: Micka

Du är sämst på att skriva i bloggen! ;)

2006-12-05 @ 21:49:12
URL: http://keela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0