söndag.

idag har det nästan varit en sån söndag som man vill att en söndag ska vara. fast vissa grejer kan man ju stryka . som när jag gick upp halv tio för att gå till jobbet. och de tre timmar som jag tillbringade där. har jobbat så mkt senaste tiden att min kropp är helt slut. den orkar inte mer och den hinner inget annat än att jobba. vilket är urtrist. nu fick jag ledigt imorgon och då ska det sovas länge och sen behövs det nog en liten städning här hemma. sen får vi se om det dyker upp något roligt annars blir nog bara att ta det lugnt, vilket var hur länge sen som helst jag verkligen kunnat göra ordentligt.

jag har hittat en jätte fin jacka (:

jacka

synd att färgen/mönstret inte är min stil.





så här lär väl min vecka se ut ..

..måndagen kommer att gå åt att sova, städa och bara ta det lugnt.

..tisdagen kommer jag att jobba på mamsens jobb

...onsdagen kommer också gå åt att jobba

..torsdagen ska vi dela ut fikaguider och kanske ta en fika ? (:

...fredagen jobba, sen lite film ?

...lördag PARTY ! , ciderförfest och allt där med flickorna. är detta verkligen sant
ska detta verkligen ske ? (: längtat efter detta
såååå läääänge ..

...söndag ska jag bara ligga i sängen och bara vara bakis och dricka cola

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0