bulls(hit)

det blev en liten utgång igår ändå. trion ett litet tag, sen blev det trio - 1 + 1 :D hehe. träffade en man vid namn, eller inte vid namn, utan vid smeknamn, kan man säga så ? skitsamma, vesslan iaf. han måste ha varit väldigt full. tror han sa "inga problem" typ 50 gånger under typ tio minuter. sen välte han ut en drink, så bara "hoppla" hahha. sen vänder han sig om till dom bakom, som bara sitter och snackar "håll käften och sätt er ner" ;P sen hette hans bor "hit och dit, hit och dit" eller ngt ;P sen kollade han på sin kompis hela tiden och sa "krille vet ni" och det visste vi, för han hade presenterat sig en stund innan. herregud vilken människa, hans mun gick i ett i ett. sen börja han kalla nicole för penta, vilket hon inte gilla. haha, som dom börja tjafsa ;P shit. haha . han blev rädd för henne också (:

sen så ja, sen gick vi till tivvan, sen gick vi till hampan och träffa dala och skon (: hehe. sen ringde freddi, så gick och träffa honom vid cardan. sammi (: haha, så sjukt kul du var igår. jag har inte skrattat så mkt på länge. du gjorde verkligen min dag (: sen gick vi bort till arom, in där en stund. sen taxi hem. sen kom freddi, hahah, hade min foundation tub på mitt golv, utan kork vilket inte var så smart, när där kommer en asfull freddi på besök. han trampa på den och spruta ut allt på golvet och min spegel (: hehe, det var lite kul faktiskt.

--


sen har man jobbat idag. så trött jag var herregud.. men det var ändå lite kul. syrran jobba också (: utan strumpor ;P länge sen jag körde skift nu. men men.. blir snart ändring på det . undra hur det blir .

min hamster låter som en kaffekokare. schizofrena bagera (:



all saints - never ever .


"A few questions that I need to know
How you could ever hurt me so
I need to know what I've done wrong
And how long it's been going on
Was it that i never paid enough attention
Or did I not give enough affection
Not only will your answers keep me sane
But I'll know never to make the same mistake again
You can tell me to my face
Or even on the phone,
You can write it in a letter
Either way I have to know
Did I never treat you right
Did I always start the fight
Either way I'm going out of my mind
All the answers to my questions I have to find"                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0