daddy .

har varit och hälsat på paps på sjukhuset idag. han mår inte så bra /: han kommer inte kunna gå på typ tre-fyra månader. hans ben kommer inte bli helt som vanligt igen. men vi får ändå se det som en tur i oturen. för det kunde gått så mkt värre. tomt här hemma redan och det har bara gått två dagar.. han kanske inte kommer hem förens om två veckor. jobbigt.


har varit och busat med ems hela dagen och nu sitter vi och kollar film, men nu är det nyheter. tråååk. vi har varit i norra hamnen och myst i solen, sen en snabbis till väla och köpa skor till bina. sen ner till norra hamnen igen, hem och grilla här, och nu sitter vi här.

image55

en flamsig och tramsig dag. kört runt och kastat ahlgrens bilar på folk, träffa en kille på låret (: fast han kände inte det. sen har vi kommit på en ny fin grej som ska ingå dagligen i min blogg ..


dagens citat :

lendita på jobb ..  hon pekar på en man som står och lutar sig mot condimentbordet och säger till fredrik
"han väntar på sin baguette"
mannen kommer fram till kassa och säger
"nej, jag väntar på jeanette"
lendita börjar asgarva och säger
"jag trodde du sa baguette"

emelie varför får jag aldrig till det ? haha.. låter inte alls kul när jag skriver det.

dagens ord :

hilvede ! ;D haha ..

dagens plats :

sabina " har vi någon dagens plats ännu?"
emelie " nej, men jag känner att det kommer säkert snart"
helt seriös också .. hahaha ..
dagens plats blev iaf bilen .. :D


när vi skulle komma fram till alla dessa olika "dagens" grejerna ,. så kom jag med förslaget, dagens pryl, vilket emelie så klart missförstod. hon bara typ hur många ska du pryla ;P hahahaa.. så jävla förvirrade vi varit idag.

emelie säger " vi lägger oss ner i den båten"
jag hör det som "där sitter en neger i båten"

hahaha..

vi sitter och lyssnar på någon dansk kanal, jag vevar ner rutan .. emelie kläcker ur sig " det är nog coolt att lyssna på dansk reklam" jag bara typ fattar inget och säger "jag veva ner för att jag skulle kasta bilar" hon bara "vilar? vadå radion kan väl inte vila ?" hahahahhaa..


--


emelie igår .. hon står och försöker öppna sin flaska.
"jag får inte upp den"
hon upptäcker att den redan var öppen
"åh, den är ju uppe"
"men jag kände inte det"

fan nu blidde det inte alls bra igen, men det var kul igår ;P som fan .


det är inte bra att vara förkyld, då hör man dåligt ! :D hahaha..

Kommentarer
Postat av: Emelie

hahahahhahahaahaha baguetten ;P

2007-04-30 @ 20:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0