gimme love to give .

får jag inte höra den ikväll så vet jag inte vad jag gör. fy fan vad hes jag ska vara när jag kommer hem. jag ska inte kunna prata. åh .. längtar (: hihi. fan va kul detta ska bli, med hela trion och två plus ;P haha . spelar nya skivan om och om igen, så jag har någon aning om vad det är för låtar ;D men gimme love to give slår allt. än så länge iaf .. sitter här och skriker , vad jag älskar detta ..


jag vill . men jag vill mer än så här . så mkt mer . vilket jag inte kan få . /: eller hur ?


uppdaterar när dellis och ems kommer :D


sååå (: giiiiiiimmme love to give to others, YEAAAH ! nu far vi, ner i stan för att möta upp tessan, sen blir det båt över till vårt kära grannland dk.. sen tååg till kphm. THE ARK HERE WE COOOME !!!

della och sabina säger till emelie, säg ngt roligt, emelie tuggar på något kollar på skärmen, säger inte ett skiiit ! .. hahaha .. della säger ? .. ehh .. va ? ... hahahahha...


jag älskar skogen .. bara så ni vet . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0