hemska drömmar.

har inte sovit mkt i natt. drömde en jätte hemsk dröm. sen gick det inte sova mer. kunde inte vara i källaren själv. fick gå upp och nanna hos mamma /: kunde inte sova där heller. men det kändes lite skönare att inte vara själv iaf. hatar verkligen det. hatar att det ska vara så här. att det hela tiden ska gå upp och ner och man vet aldrig när det kommer. snälla var inte arg på mig, jag har insett att du är det. jävlas med mig bara, jag förtjänar det. men tänk ..

jag älskar dig ..


det enda jag sa var "hej älskling!" .. /: så gör du såhär.


miss you baby.

--

vad var det jag missa från i lördas emelie ? du vet mitt minne är inte det bästa ;P

Kommentarer
Postat av: Emelie

åh komemr inte på det ;P haha

2007-04-17 @ 21:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0