hm.

fiskar som viskar var det ja. äh ..

har varit och käkat pizza, så gott (: stinker vitlök som fan. men skit i det ;P kollat på film nu också. den var väl ok.

--

idag har varit en funderar dag. drömde massa inatt och har inte kunnat släppa det. saknar det så otroligt mkt. att det kunde kännas så bra. men vara så fel. att det fick en att må så bra, när det skulle få en att må så kasst sen. undra när jag ska inse. och när jag minst behövde det. men så kan man ju inte heller tänka. länge sen jag skrev av mig i  min bok, får nog ta och göra det igen känner jag. för nu börjar jag hålla in med för mkt känner jag.


jag ber er, kom inte imorgon, snälla.



poffande.

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch nej kom inte imorgon inte på tisdag inte på onsdag, jag vet kom ALDRIG. :D

2007-04-15 @ 22:46:00
Postat av: Sabina

haha, det tycker jag låter bra (:

2007-04-15 @ 22:48:20
Postat av: Richard

vilka ska inte komma!? :O orcerna invaderar!? AAAAAAAH SPRING, SAURON E HÄR SHITLOL, PÅ MED RINGEN SÅ VI BLIR OSYNLIGA! *POFF* haha nu ser han inte mig, jävla lol.

2007-04-17 @ 00:18:01
Postat av: Sabina

osa ska inte komma ;P haha .. gast du är. saknar dig /:

2007-04-17 @ 18:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0