lovenote.

en dag full med händelser. vaknade, fick frukost på sängen av syster yster, min älskade syster. sen cyklade jag och diddi och solade (: sen blidde det akelius för att snacka med dom om lägenhet, vilket jag inte vet hur det gick, dom var förvirrade. sen kom man hem och gjorde sig iordning, emelie kom och hämta mig, vi åkte ner i stan, satt och mös på mezo, stinker vitlööök ;P sen så gick vi och kollade på stan, handlade en skjorta, trosor och lite böcker. sen skulle min ems åka till jobb igen och då gick jag och träffade min lillis, vi åkte till stranden och satt och mös. lite blåsit och kallt men ändå så mysigt. hon skjutsade mig hem, sen plinga det på dörren resten av kvällen (: hahah .. det var kul, först kom johanna, sen hanna, sen milly och någon annan tjej, sen kom macke :D, sen kom sanih och john, tillslut kom även martin hit (: jag käkade pizza och fyllde på lite på vitlöksandedräkten ;D haha ..

jag har hittat ett nytt intresse (: nu när alla mina kompisar sitter och tittar på fotboll. så kan jag sitta med. men jag skrattar åt deras namn, fy fan vad kul jag har haft det idag ;P lasagne, diarre och shittu .. ja en massa konstiga namn har dom .. (:

skulle ju hinna med att klippa mig idag också. min lugg ! den kommer snart. vågar jag ? JAAAA ! :D

--

nu kom tårarna .. fan .

Kommentarer
Postat av: katta

jag vågade klippa lugg, då gör du också det (:

2007-04-05 @ 13:36:23
URL: http://kattidatt.blogg.se
Postat av: Sabina

gör jag det ? (: hehe .

2007-04-05 @ 18:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0