min K .

nu ska jag cykla iväg och sola med diddi , inom akelius för att snacka med någon nisse där. snälla ge mig en lägenhet nu. sen hem och göra mig iording. sen kommer ems på sitt springelispringpass. sen ska man ner i stan, shoppa. träffa li ? sen hem igen, vänta på att markus hör av sig, träffa honom. sen film ? äh. vi får la se (: och detta ska vara min lediga dag ?


solen får mig att le.


änglaviskning

"din inre trygghet närmar sig. ta en paus och njut av stunden. du får sinnesro och skapar harmoni inom livets alla område. våga ha tillit"


ska köpa en trisslott idag. ni får veta sen hur det gick :D

--


hittade precis en lycko-triangel på mitt rum. knasigt. mkt knasigt. undra vart den kom ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0