pannkakor.

till frukost (: så mumsigt.


mår inte allt för bra idag. legat i min säng och väntat på att smärtan ska försvinna. men det gör den inte. min hals kliar och hela jag känns som en stor tung sten som inte orkar ta sig någonstans.

men det ska jag .. nu bär det av till stan , ska framkalla lite foto. sen ska jag boka en klipptid tänkte jag. ska jag klippa lugg eller inte ? ;P ni får tycka till lite nu, för jaghar ltie svårt för att bestämma mig själv (: vill, men jag är en lite mes, så jag vet inte om jag vågar ;P


från början gav du mig allt jag behövde ..

jag är den som hellre tar ett steg tillbaka än ett steg frammåt.


dags att dra sig tillbaka nu kanske.


ciao.

Kommentarer
Postat av: Emelie

KLIPP :D

2007-04-18 @ 16:55:49
Postat av: katta

klart du ska klippa lugg !! du kommer va skitsnygg i det ;)

2007-04-18 @ 17:09:19
URL: http://kattidatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0