behind me .

lite ferre igår. på PL .. skit kul (: massa folk och bara så perfekt. kändes lite knasigt att vandra dit själv. men lillis mötte mig så det gick fint (: hehe .. sen kom micks också ner. sen var vi igång . vid två tiden drog vi bort till cantina. dansade loss. med henke larsson ;P hahaha.. lillis :D du är bara så bäst. man bråkar inte med honom . vad var det för danskar micka ? ;P haha .. kul som fan var det iaf. klockan tre så slockna musiken och det var dags att ge sig hemmåt. först bort till PL en sväng igen och sen vandrade jag, micks och ogge hem. tog en taxi vid kopparmölle, var helt slut, somnade direkt. mkt kul kväll :D

idag har jag och lillis badat och pressat lite på min altan. ätit massa fuktig fukt :D hahha .. nawe. mysigt.

saknar poff.


bagera är död . /: schizofrena bagera.


mat nu .. sen ner och jobba en sväng. sen soft.

Kommentarer
Postat av: Max

Läs min blogg igen, så får du en riktig ursäkt där! Hoppas allt är bra med dig, och att du trivs med det du gör nu. BK kommer aldrig bli sig likt.

2007-08-09 @ 23:06:45
URL: http://tofastfor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0