dags att börja andas igen .

dags att börja ta tag i saker och börja leva igen . nu blev det ju inte så att jag ställde klockan idag. men det var nog mest för att li var trött efter igår. vi skyller på det. blir so you think you can dance med sis och nico nu. sen blir det bingen (: så jag kommer upp imorgon . blir en lång dag imorgon tror jag .


det kan bli så fel , men samtidigt så rätt. jag älskar ha kontroll. jag kommer inte passa in.


kanske thailand i december (: med karro, nu får jag börja spara. vad? haha.. ett jobb först. sen så (: hehe. det här behöver vi. tillsammans. eller hur ? (: vet att du läser. någon gång får du kommentera tycker jag (:

jag älskar fota . varför gör jag inte det mer .. har sprungit runt i trädgården med min kamera nu . haha (: undra vad grannarna tror ;P

Kommentarer
Postat av: Karro

Men klart jag ska kommentera, har inte fattat hur man gjorde ju :) Tog mig 10 minuter innan jag fattade.. Ja, jag vet, jag är lite tappad! Jag vill åka till Thailand med dig. Har tänkt på det sedan vi pratade om det. Vi skulle behöva det! Du och jag tillsammans, precis som du skrev. Man kan inte fly från saker, men lindra! Vi behöver lindra smärtan lite och få ta hand om oss själva. Du och jag i varsin solstol, billiga drinkar, massage och en MASSA shopping! Hoppas du hittar ett jobb för detta behöver vi! Älskar dig honey! Hampan imorgon! Pussipuss!

2007-08-03 @ 15:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0