du gör oss andra så glada.

hälso mässa på ih .. hm när var det ? länge sen iaf. kom bara och tänka på det. kommit och tänka på en massa saker idag. haft värsta storstädningen här idag. hittat massa gamla kuliga saker. hittade en lapp med namnet lisa på, kommer ihåg när andy i klassen skrev allas namn på "hans vis" .. det var coolt. lisa var namnet på en risjordgubbsgosedjurs grej. som jesper köpte på öland. alla hade den ett tag. undrar var den befinner sig idag, någon som vet ?

har sån nojja, när man ska skruva ner volymen på tvn, måste verkligen vara på ett jämnt nummer, eller typ 5 . får sånt damp på mamsen när hon inte gör det. min syster är likadan ;P knasigt.

funderar dagen idag.

krystoff har precis begett sig hemmåt. har kollat på van the man 2, den var riktigt kul (: käkat massa godis, så man känner sig helt uppsväld ;P hehe. måste bädda ner mig nu. ska med emsen till skolan imorgon. sen en liten rund tur i lund. mysigt.

inte rökat sen i lördas, beröm mig (:

saknar dig. eller ska jag skriva du, så du tar åt dig.


byebye, goodnight.

Kommentarer
Postat av: Li

LIIIIISA :D:D
duktig att du inte rökt! :)

2007-08-31 @ 21:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0