karlstad.

åker idag till karlstad för en lite tripp. hälsa på liselotten och så där. myspys. kommer hem på onsdag igen. då ska jag se till att komma igång med bloggandet. hur många gånger har jag sagt det ?

kul ute kväll igår föresten. sjukt skönt att vara hemma på hemmaplan igen. även om jag saknar turkland grymt mkt. mina föräldrar blir typ ledsna när jag inte ens är glad över att vara hemma. men det var ju så sjukt avslappnande att vara borta ett tag. man glömde bort hemma för en stund. vilket jag behövde. men men .. nu är jag här igen. och det är dags att leva vidare. 

om en vecka har jag ju glömt.


hejdå så länge. kommer snart igen (:

Kommentarer
Postat av: Emelie

om en vecka... har den rätt eller ej? det återstår att se ;)

2007-08-26 @ 21:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0