lundis .

nästan precis hemkommen från en liten tripp till lund. emsen började ju skolan idag. så hon gick dit och jag och bä gick och shoppade. eller vi var tvungna att shoppa för det började ösa ner. så ett paraply på hm blidde det.

bu och bä kör bil.

vi skulle också flytta bilen till en annan billigare parkering, vilket inte gick allt för bra. micka är inte så van vid att köra min mams bil. haha. vi kom ner till parkeringshuset, sen tog det stopp. då fick vi byta plats. så sabina som inte ens har körkort fick fixa steken. hahaha.. micka bara "nu får du backa" hahah, jag tänkte bara hur fan ska jag klara detta. men det gick så bra så bra. körkort nästa . fan , har varit så stolt över detta hela daaagen :D weh !

jaha, då blir det tivvan idag . är så nervös inför imorgon. hur ska jag klara detta :P haha. blir nog finfint. hm, eller inte.

jaja.. har inte så mkt mer att skriva här nu.

han tror att hon vet . !


Kommentarer
Postat av: Emelie

tror han att hon vet? jag har också förstått att han tror det..

2007-08-31 @ 20:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0