mitt liv kommer bara bestå av en massa velande..

tyvärr .

allt som har hänt har gjort mig så osäker. men ändå så stark på något sätt. har jag bestämt mig för ngt så släpper jag det inte. men det är just det att veta vad jag vill. innan visste jag vad jag ville gör, vad jag ville bli, vart jag ville bo osv. osv. men nu, är allt det som bort blåst. som jag och my diskuterade igår. det kommer nya saker att fylla livet7huvudet/minnet med , så allt det gamla bara suddas ut. jag var alltid den som fick komma ihåg allt när vi var små, gator, namn, telefonummer, allt .. och det satt där. länge. nu kommer jag knappt ihåg namnet på personen jag hälsat på för fem minuter sen. knas .. men det är väl helt enkelt så det ska vara. får vara ..

har sovit bort snart tre dagar .. 12 timmar sömn varje dag är nog på tok för mkt. sen är man ändå helt trött och seg. ska ställa klockan imorgon. sen ska jag överraska li (: hihi. ojsanhoppsan. vilken överraskning det blir nu (: haha.

igår gjorde man inte ett piss. var på eko med mams en sväng. drog till sammi en stund och bara slappa. stackaren kunde inte sova :P idag kommer liselotten och karro. ska bli mysigt. se om jag hinner ner en sväng till stan innan. jaha ..

idag fyller karimis 23 år (: grattis !

mer sen.. kanske..

Kommentarer
Postat av: sabina

hej sabina. jag heter också sabina. ibland är det ett fint namn, ett namn man kommer långt på. och ibland är det ett fult namn, ett namn man vill somna ifrån på natten och vakna och heta nåt annat. nej jag ljuger. jag älskar att vara en sabina.

2007-08-01 @ 19:43:06
URL: http://loathing.webblogg.se
Postat av: Anonym

självklart snäckan! fredag & lördag! PUSS (L)

2007-08-02 @ 20:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0