ta mig tillbaka , NU !!

vilken vecka, fullt med tjafs och grejer. men ändå helt jävla underbar. var lite osäker till en början för hur det var att åka ifrån allt här hemma. för jag är hemma kär. även om jag vill så mkt, som är så långt här ifrån. så tar jag aldrig det steget. jag har mått super där nere hela veckan och det är HUEsaken (:P) . vi måste använda vår skånska.

igår ville jag bara hem. orkade inte tänka på så lång tid det skulle ta att ta sig hem. ville bara poffa mig till min säng och sova. halv sju landa vi i helsingborg med båten. trötta som jag vet inte vad. 3-4 timmar sömn varje natt i en vecka det blir hårt. kom hem. sov, vaknar upp i min säng, och tänker "VAD FAN GÖR JAG HÄR; VAR ÄR JAG?" åh, vad jag bara vill vara där nere nu. klockan är drygt ett där nere nu. vi hade suttit på balkongen med vars en drink, snart rört oss bort mot salt n' pepa .. dansat hela natten lång. gått hela strandpromenaden hem i lagom takt. träffat den söta lilla pojken med vad heter det ? det där lycko ögat iaf.  kommit hem till poolen, hotellet och självklart mustafa i receptionen. "no problem, i'm just kidding" .. saknar honom. alltid så glad och så snäll .. sitta och surfa på aftonbladet hos honom i receptionen. snacka massa skit om hans ryska tjejer. haha.. grannarna, dom saknar jag mest, dom fem göteborgska turkarna. dom är så långt ifrån allt man skulle kunna tänka sig att umgås med här hemma. men ändå var det så sjukt skoj. en liten knackning på vår dörr, eller deras .. sen hade vi ett extra stort rum (: hehe .. så mkt kul jag har haft. och så mkt mer kul jag vill ha ..

fan jag vill tillbaka .

image97

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0