tråååkig .

så tråkig man blivit. man bloggar inte ens mer . har inte någon ork till ngt . bara ute och springer runder istället. i helgen var det tivvan. fredag och lördag. med olika folk . men i lördas var jag först hos karro . hade det jätte mysigt. satt först hemma hos henne sen drog vi ner till hampis. perfekt väder ! älskar när du skiner på oss och ger oss din värme. tog det ganska lugnt i lördas. för att det blev lite för mkt i fredes :P men det tål vi .

varit på stranden måndag och tisdag . ojoj. sabina på stranden är ju inte allt för ofta. hatar bada i det där vattnet. isch! men ligga på handuken med sin musik går så bra så bra.

i tisdags blev det också bokat en resa. lite så där hastigt och lustigt. åker om en vecka. till turkiet med mina flickor. mysigt ska det bli. och ems, vet du vad ? vi har en överraskning till dig när vi kommer ner .. bara älskar och reta dig (: snuffs <3

blev lite myspys här  hemma på kvällen, micks, wah och simon kom hit. jag gjorde lite sallad och så som vi käka sen badade vi lite . skönt som fan (: hehe . varmare i poolen än i luften, det är så det ska vara ! sen så fick bu och bä ett litet ryck och stack till tivvan . tisdagsklubben . fy fan , har nog aldrig garvat såå mkt . haha . "hallå sätt ner stegen, så jag kommer upp !!" hahaha .. och karim var utklädd till en söt liten gris . awe.

idag har jag och bä sovit i min soffa och kollat på smallville(?) .. mysigt värre. allt är sååå mysigt nu för tiden ;P hrm.

nu ska det ätas lite. sen göra sig iordning. sen ner i stan. lite ferre idag. för linn och lenis. mysigt (:


Kommentarer
Postat av: Micka

jag blev mega-blöt när jag cyklade till träningen. herregud! pappa fick komma med torra kläder till mig. haha! ha så kul ikväll. :)

2007-08-08 @ 20:50:18
Postat av: Emelie

SAAAABINA, du livade att inte prata om det. Nu kommer jag gå o undra tills jag glömmer bort det igen ju! haha kommer ringa o luska lite sen ;).. ;P PUSS

2007-08-09 @ 13:59:28
Postat av: Anonym

lovade*

2007-08-09 @ 14:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0