turkiet.

imorgo/idag åker vi . en liten tripp till turkiet. komma bort lite. har inte varit det på ett år. och behöver det verkligen mer än någonsin och skulle åkt för länge sen. men jag har så svårt för att få tummen ur röven. jag vill så mkt. men kommer ingenstans. det känns som om det kvittar. lusten och orken har inte funnits här de senaste 8 månaderna. man bestämmer en massa och bara bokar om. tills det rinner ut i sanden. hata mig. skjut mig. för jag blir så besviken på mig själv, det händer varje dag. jag vill så mkt, jag måste bara komma ut banan, så kommer jag upp igen. jag hoppas det blir bättre när jag kommer hem.


störigt .


i need you .


så om en vecka är jag tillbaka. då är jag här igen (: och lite aktivare. jag lovar. både här och med allt annat. hjälp mig på fötter igen .


<3

Kommentarer
Postat av: Micka

nu åker vi :) vi ska få dig må bättre! lovar bu! älskar dig!

2007-08-14 @ 08:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0