hates to be me.

tänk om jag kunde få sagt att allt som jag ville utan att få det att låta fel. tänk om jag skulle få allt som jag ville. tänk om jag kunde tänka lite ..

vill bara att .. åh jag vet inte, just nu känner jag mig bara så liten och knäckt. nej, jag vet verkligen inte vad jag ska göra. är så sur mot alla  utan anledning. vill bort från allt men ändå inte.så osäker .. fan, åt helvete med allt. att allt ska bli så fel för att folk bara tycker synd om en. låt det inte gå så långt, visst jag är mer sårbar nu än innan, men skit i det. jag tål det och lär mig av det .. dra inte ut på det, då blir det bara värre.

hur, vem, vad ska jag vara ?

----


i'd rather feel pain then nothing at all, i can't escape this hell, why ?
somebody take me through this nightmare.
you know i could be just like you, thought you were standing beside me.
why did we get this far ? i thought your words meant something more.
are you ready or not ?
you know this can't go on .. it's all over.
this world will never be what i expected. even if i say it'll be alright.
it's never too late ?
can see my life flashing in before my eyes.
did i fall asleep, is this all a dream, wake me up, i'm living a nightmare.

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0