sommar ?

mm, javisst, detta vädret får ju en verkligen på toppen humör. eller inte. är man inte deprimerad så blir man. är trött på detta illamående och magont. låt det vara över snart. är orolig för något som jag inte vet vad. jobbigt. men det går la över snart.

idag skulle man åkt till dk med karrolinen. men det blir ju inte så roligt i detta vädret. och lust till så mkt annat har man ju inte heller. men inne kan man ju inte sitta och deppa. det funkar inte. det fina vädret är snart tillbaka .

får ont i magen när jag kollar på alla bilderna från roskilde. du åkte dit della och då skulle du fan stannat. skit samma om du är full av lera, fryser och är blöt. du har fan betalt för det ;P jag hade då aldrig åkt hem. inte ens jag. klenbenen nummer ett. mår illa av att se hur det ser ut där borta, men känner ändå att jag hade velat vara där, det är något jag missar. i have this feeeling ... haha (: nästa år så . då tar vi det fina vädret med oss .

karim lär ju inte lämna för detta inte (: det är bra ! du är snart hemma igen.

igår blev det en tur till nova, i regnovädret. fick stå i kö på motorvägen i säkert 45 minuter. men då roade vi oss med musik och grejer så det var kul (: sen så vi doris lookalike på donkan. haha. fan va läskigt likt det var. sen blidde det film här hemma som vanligt. denna gången "honey" .. så bra den är. vill bara dansa .. man blir så glad. hehe .

nu får vi se vad som sker .. tivvan ikväller iaf. eller ? (:

Kommentarer
Postat av: della

haha känns som jag e årets bangare ;p jag fick iaf se the killers o imrgn e de RHCP :D nästa år sabina då jävlar blir roskilde osäkert!

2007-07-06 @ 15:28:31
URL: http://dellaa.blogg.se
Postat av: Sabina

haha , det är du :P betala 3500 för några timmar det håller inte. vilket väder det än är. ja nästa år så, då smäller det :) !

2007-07-06 @ 16:15:59
URL: http://binis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0