/:

när ska jag förstå att jag inte kan dölja det för mig själv. jag hatar detta livet, och det är det tydligen ingen eller inget som kan ändra på. men det är svårt att få mig själv att inse. jag försöker hela tiden se framåt och ljusare på allting.


så var denna dagen förstörd.



hampis ikväll med emelie är redan bestämt. och så ska det bli. ville det jätte mkt innan, men nu vet jag inte. just nu vill jag bara bort bort bort låååååångt härifrån och aldrig mer komma tillbaka.


you have me.



.. så mkt jag ..

Kommentarer
Postat av: Micka

ses på hampan snart :) PUSSS BU

2007-06-05 @ 21:15:17
Postat av: Richard

wanna talk about it?

2007-06-05 @ 22:05:11
Postat av: katta

åh va skönt du sa det om källaren och dammet. :) vi kan väl festa eller nått snart ? :D haha fan vad jag tjatar

2007-06-06 @ 00:25:12
URL: http://kattidatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0