jobb igen ..

hm, vad ska jag säga .. allt fortsätter som vanligt. lendita lär sig fint (: torsdag, fredag, lördag och söndag bara .. sen inget mer bk.    i n g e t   m e r  b k !  pratat massa med tessan idag ..       


idag ? hm .. sola iaf .. hampan ? hm .. får la se (: 



fall out boy 
the fray
three days grace

knasigt att three days grace bara dök upp i den där filmen vi såg ems (: hehe .. det var lite kul faktiskt. 


GRATTIIIIIS MAXXAN ! :D 


--


VI BEHÖVER "HAR BYTAT ADRESSLAPPAR" :D !!! STOCKHOLMS BLODBAD HAR BYTT ADRESS !
                                                                    


Kommentarer
Postat av: Richard

vad sa tessan? e hon arg på dig?

2007-06-27 @ 07:37:55
Postat av: Sabina

vet inte vad hon är egentligen faktiskt.. hon försöker nog spela som om hon inte bryr sig. men hon gav mig "tips" på hur jag kunde komma på fötter igen. hm. ja. ;P

2007-06-27 @ 12:50:07
URL: http://binis.webblogg.se
Postat av: Richard

hahaha :D hur du ska "vilja" bli AL igen och jobba vidare på BK menar du?

2007-06-27 @ 16:15:08
Postat av: Sabina

såå kan man väl också se det ja (: hehe .. men nej tack ! min trygghet är borta på bk, enligt henne.

2007-06-27 @ 16:44:28
URL: http://binis.webblogg.se
Postat av: Richard

VA!? FAN OCKSÅ! attans! vill hon inte ha dig på burger king längre!? ooohnaaaiiii!!!
lol. skönt ju. så slipper du jobba på ett sånt prao-ställe när du e äldre.. man vill ju lixom inte stå där när man e 30.

2007-06-27 @ 22:07:51
Postat av: Lendita B

Hur duktiga alla andra än blir kommer ingen ta Sabinas plats på BK. Richards plats på bordet och Emelies plats i DT:n. Det går bara inte :'(, men saknar er gör man som faaaan. Och Sabina kommer jag nog ändå sakna mest.. :(

2007-06-27 @ 23:44:52
Postat av: Sabina

och jag dig lendita. men vi ses utanför jobb sen, en massa ska du se (: du får se till att visa dig lite mer ute i stan ;P du får guida din pojkvän lite, hehe.. ses snart (:

2007-06-28 @ 07:08:03
URL: http://binis.webblogg.se
Postat av: Lendita.B

Öhh, min kille kan platserna bättre än alla nu. Jo, men jag e osynlig jöööö!! Är överallt och samtidigt ingenstans.. :S Jag ska ner i vikt och sen kan jag visa mig ute igen. :D Måååste bli som förr!! Dumt det låter, men snackar om det sen. Ojj du e fan bäst på att lära ut folk dessutom.. Sabina rocks!!

2007-06-30 @ 01:33:55
Postat av: Sabina

du ska med oss ut nästa gång (: jag är inte bra på att lära ut folk ;P hehe.. en utav mina svaga sidor (: men jag försöker så gott jag kan . lendita rocks ! :D

2007-06-30 @ 07:07:31
URL: http://binis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0