lycklig !

sabina är lycklig idag och jätte postiv till allt. var en toppen kväll igår . jag, ems och della drog ner i stan, satt först på gp ett tag sen blidde det hampan. ems drog hem och jag och della vidare till tivvan (: kul och bara dansa och skrika av sig. vi skulle ju skrika oss hesa della (: haha .. så mkt skrikande blev det nog inte. men dansgolvet ägde vi iallafall. men det gör vi ju alltid. karim är bäst (: vad hade vi gjort utan hans goa drinkar, hehe (: sen stängde tivvan och della drog hem. jag var kvar ett tag med karimis, sen var han tvungen att jobba vidare. sabina tog taxi hem och sov bättre än någonsin (:

vaknade klockan tio, mådde skit, men det ska inte hindra mig mer, steg upp städade mitt rum och gjorde sen frukost till mamsen och papsen, kokade till och med kaffe, kanske en självklar grej för alla ;P men jag vet fan inte hur man gör. men bra blev det, "detta är bättre än ditt kaffe ingela" sa pappa (: hihi .. sabina är bäst på allt.

sen drog jag och mamsen ut till väla, handla lite dricka och fixade lite saker. sen vidare till puma, idag igen ;P haha. handlade lite. var sen tvungen att åka till jobb och checka läget, fixa lite papper till tessan. kaos på jobb när jag kom, så jag fick rycka in lite där (: men det var kul. inte var dag man jobbar i jeans och t-shirt, och kasar runder på sina vita gympadojor, tänk om ida sett det där (: haha .. men mamsen vänta så var tvungen att åka därifrån igen, men lite hjälp fick dom iaf.

sen kom man hem .. städade min syrras rum för att det skulle vara fint när hon kom hem, och sen står hon i dörren (: WEEH ! massa roliga saker hade hon köpt. fick snapsglas (: haha .. jätte fina .. står lite kuliga saker på dom, "make me happy?.. swallow!" "who's your daddy?" "i don't have a drinking problem, i'm just very thirsty" "i always take life with a grain of salt .. a slice of lime and a shot of tequila" "avoid hangovers, stay drunk" "i gave up sex, drugs and drink, it was the worst fifteen minutes of my life." "cheers to tequila, the cause and solution to all life's problems", kul va ? (: och väldigt intressant, eller inte . men men .. en klänning hade hon köpt också. som jag ska ha på mig ikväll, hihi .

så, vad händer nu ? joo, har suttit i telefon typ hur länge som helst nu. försökt få tag på alla från jobb. så ikväll blir det ferre (: mkt trevligt. har ringt alla. eller nästan iaf. så vi blir en del ändå, hoppas jag (: johan får jag inte tag i, men han hör väl av sig, kanske när han ser det här (: så ikväll ska vi ha kul eller jag ska iaf. lycklig. våga förstöra min dag nu ;P haha .. äh, det är det INGET som kan göra nu ändå. inte något. inte någon. 

dags och fixa mig lite nu (: 


tack ems för att du finns, du är bäst, vi är bäst <3  snart åker viiii ..

Kommentarer
Postat av: della

SABIIINA haha som vi ägde igår! o karims drinkar ge mai nu!

2007-06-02 @ 19:56:52
URL: http://dellaa.blogg.se
Postat av: Emelie

japp :D

2007-06-02 @ 20:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0