två kulor och en strut ..

hahaha .. göttit flickor (: !

söndas kväll gick åt till att sitta nere på friabad och softa, fota solnedgången och oss såklart ! (bildis) köpte glass och satt och mös till nästa klockan var tolv. skit kul, som vanligt (:


igår var det jobb igen. jobbigt att jobba nu med den här jävla pollen, kunde inte sova ngt igår natt, kunde ju inte andas och det var så varmt så jag visste inte vart jag skulle bli av. men det gick ..

sen vid elva drog jag och emelie åter ner till fria (: haha, vi bor där nere nu .. satt med filt, en flaska vin, lite jordgubbar och melon, mkt mys pys, tills det kom massa mysko människor.

"vad heter ni flickor?"
"blablabalblab, du själv då?"
"hosta en gång, så har du sagt mitt namn"              hahaha (: ok ?

idag blir det stranden med ems och sannis. ska första till stan och fixa lite. se om man kan lyckas få lite färg idag då (: sen ikväll blir det hem till karro och mysa på hennes ballan (: äta pizza kanske och såå.. trevligt trevligt.


bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0