tystnad kan döda.

känner att livet går mer och mer mot det bättre. skönt. man blir gladare och gladare för var dag som går nu känns det som. även om man har sina stunder när allt bara rasar för en stund och man blir helt tyst och känner bara vart är jag på väg, var är världen på väg, vad är det för meningen med det och det och det .. osv .. men det blir bättre. och det är toppen .. lite semester vad nog vad som behövdes, det har bara gått tre dagar, men jag vet att jag har sex dagar till framför mig (: göttit.

efter regn kommer solsken .. åh, älskar dig krisse. du är solen för mig. du är allt för mig.

snart käk, finns det något godare än nypotatis ? (: sen blir att bika till lillis. myspys. sen stan ? ska ringa pau sen och se vad hon hittar på för trams. vad gör min ems idag ? (:


festis här på midsommar föresten (: det är bokat ! :D yeah ..

Kommentarer
Postat av: katta

det låter gott :)

2007-06-18 @ 19:53:43
URL: http://kattidatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0