vääääärme ..

skönt att den äntligen kommit, men kunde det inte varit i lite mer lagom mängd ? hm .. svettigt och klibbigt ;P varit en runda på stranden idag med paps, hans första utflykt. mysigt, satt nere på fria i solen. och jag fotade en massa. sen träffa vi syster yster och hennes vänner. ems och dellis var och pressade (: hehe .. sen bar det av till jobb. fixa lite och så. ganska skönt att vara på jobb när man inte jobbar. man kan göra vad man vill och bara glo på de andra ;P åkte sen ner i stan, där jag träffade ems och så åkte vi hem (: och nu sitter jag häär .. men inte så länge till ..


gårkvällen var kanon. skit kul, var på riktigt danshumör. haha :D göttit. massa folk, och SKIT VARMT ! hehe .. men kul som fan var det iaf. bilder dyker snart upp på bildis.. varit lite dålig på det nu de senaste dagarna ;P men det kommer, håll ut ! :D

ikväll blir det straaaanden eller staan. ngt åt det hållet. kameran ska givetvis med. och ems förstås ! :D





love you bä, du vet vart jag finns (:  


klappa en ko .


---


jag vill också .

Kommentarer
Postat av: mickis

dubai!
vart vi ses ikväll? ingen vet :P nej, förmodar att du menade studeneten och då sågs vi inte alls! Hade du kul?

2007-06-10 @ 18:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0