händelserik dag.

det har hänt en massa idag känns det som. jag satt imorse vid halv tolv tiden och tänkte att denna dagen kommer spenderas här hemma bara och det kommer inte hända ett skit, precis som det brukar när jag är ledig. men så blev det inte. jag fick till slut upp emelie ur sängen så hon kom cyklandes hit, sen bar det av ner till e-berg, där vi solade, tanten som kom precis innan vi skulle in "jag förstår inte varför den här cancergrillen är igång jämnt och ständigt" haha .. sen så gick vi hem här, satt och krängde godis och snackade massa. sen skulle ems och träna och jag åkte till center syd med min söta lilla familj (: handlade mina och emelies efterlängtade tights som inte finns hemma längre. sen åt vi på graffiti (: mumsigt.

image45


sen nu har jag precis kommit hem från fernando (: suttit och pratat en massa, tjejsnack, för det tycker fernando bättre om, för han är den där lite känsliga typen förstår ni. sen har det klart blivit en massa jobb snack. hoppas vi inte skrämde upp den där killen som käka tre rätters för mkt (: sen har vi träffat en italienare. ja, det var väl allt för idag skulle jag tro.


jobb imorgon, ska bli skönt ändå. trivs bra där. stänger med ems (: weh !


sköldpaddor kan andas genom rumpan.

Kommentarer
Postat av: li

OOHH! GRAFFITI!:D MUMS!

2007-03-21 @ 08:36:39
URL: http://www.klajos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0