idag.

änglaviskning

"du vet att du är på rätt väg och dina känslor styr dig. det finns inga hinder du inte kan ta dig igenom"


--

var helt ok ut igår faktiskt. lite för mkt dricka kanske. men jag mår bra idag eller ja jag mår som vanligt. nu kommer emelie snart och hämtar mig, så ska vi till hennes häst, sen till jobb. sen stänger vi idag (: della kommer också och hälsar på ikväll (: trevligt trevligt. sen blir det utgång, johan kommer hit sen drar vi väl till stan. blivit mkt utgång sista tiden, får nog dra ner på det . nästa helg också, sen får det vara nog (: för dååååå är vi i GÖTEBORG, men tyvärr bara för en helg. inom 5 år ska jag ha flyttat till göteborg och startat ett nytt liv. så det så.

emelie väntar nog nu ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0