kims namnsdag idag .

har inte gråtit idag. vilket jag brukar göra varje dag  när jag vaknar. man tänker ännu en dag som ska gå till något som jag känner inte kommer någonvart. vilket jag behöver. varje morgon brukar kännas vara imot mig. varje dag, varje liten händelse och jag gör det bara till något större och ännu värre, sen sitter jag där. får gå efter min änglaviskning idag. det är sjukt så bra dom passar in på något sätt.  

hade tänkt gå ner och sola nu, men blivit av med mitt solkort. inte använt det på länge ju. se om det dyker upp då, tills dess får jag förbli en blekfis ;P

vakna emelie !! (: väntar på dig din sömntuta.


saknar fan jobb, på jobb får man annat att tänka på. det är skönt. jag är knäpp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0