nu är det bokat .

göteborg here we come ! :D fan va kul vi ska ha emelie, shoppa och festa en jävla massa . hihi . längtar redan.

en lite kul helg, var på fest hos lisa igår. det var väl trevligt (: annorlunda men trevligt. alla försvann, var inte mkt folk där ;P till slut var det bara jag och några killar kvar. sen fick vi inte vara kvar mer. då tog jag taxi hem. men först träffa jag ju wah (:
 
mnb,



förlåt micka. min bä.



saknar dig. min säng känns tom.
så otroligt fin.



jag har massor av blåmärke /: jätte knas. vet var två av dom kommer ifrån. ett från när sandra tappa en pommeslåda på MITT ben. sen var jag lite klumpig själv och tappa en annan låda typ på samma ställe sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0