stressaaaaad .

känns som om jag har jätte mkt att göra. har varit och meckat med jonas och fille nu. fixat så vi har en fin bilstereo imorgon när vi ska åka. så vi kan spela hööööög BRA musik. det tog lite längre tid att fixa det än vad vi trodde flängt runder på väla och grejer för att köpa en antenn mojs. ut till jonas och sen hem här igen, han kör som en galning och tutar på allt och alla (: får mig att tänka tillbaka på när jag och krisse alltid åkte med honom. som dom tramsa. men nog om det .. jag måste packa, bränna massa skivor och köpa godis och cola, men det ska jag och sammi göra alldeles strax, sen ska vi se film, saw II .. isch . ;P

gick ju bra på jobb idag, eller inte. tills vi byta. men jag var duktigt på bordet. (: jag är bäst. hiihii .. jag och emelie (: !


måste platta mitt hår nu. sen kommer saaaammmiii ..



IMORGON KOMMER VI GÖTEBORG !! :D YEAH !

Kommentarer
Postat av: Emelie

:D:D:D:D:D:D:D

2007-03-30 @ 21:34:43
Postat av: Richard

saw2 e asbra, men trean e snäppet äckligare *tipsar*

2007-03-31 @ 08:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0