..

känner mig riktigt värdelös ibland. kommer hem från jobb, sätter mig vid datorn. tårarna börjar rulla ner för kinderna, orkar inte ha massa frågor och puttinuttande så går jag in på mitt rum, slänger mig på sängen och drar täcket över huvudet. gråter ännu mer och får det aldrig att sluta. livet är allt värdelöst. vi lever för ingenting egentligen. du har dragit mig så grymt långt ner K. när meningen var att du skulle lyfta mig upp igenom hela livet. finnas där för mig när jag behöver det. vilket jag gör nu. var är du då ?


hatar verkligen denna värld. finns ingen som helst mening med den överhuvudtaget.


för mig finns det inget. inget inget inget .. inte någonstans.


låt mig va . för jag orkar inte .


förlåt om jag är tråkig, förlåt om jag aldrig orkar något mer, förlåt ..

Kommentarer
Postat av: Micka

Har du något recept för tidsmaskiner? hur man gör en sån?

2007-06-01 @ 07:30:58
URL: http://keela.blogg.se
Postat av: della

håller med micka ;/ . tamigtillbakanuuu

2007-06-01 @ 20:54:40
URL: http://dellaa.blogg.se
Postat av: Richard

saker blir ju vad man gör dom till. det låter kanske "kallt" och "hårt" att säga så, men om du inte gör något åt det själv kommer du må som du gör för evigt. visst, saker suger ibland och vissa saker suger mer än andra, men det kommer alltid finnas ljus i alla tunnlar och och det blir alltid bättre. tänk som så att "nu kan det iaf inte blir värre", bara bättre. om du vill det själv.
jag vet mycket väl att vi har totalt delade meningar om det som hänt, men det finns noll poäng i att du ligger och klandrar dig för nåt du inte kunnat påverka, även om du tror du kunnat det. det blir som sagt bara jobbigare för dig själv då. :S

2007-06-02 @ 13:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0