ÅHHH !

varför vann inte turkiet, måste svika the ark där faktiskt. kan inte sluta lyssna på turkiets låt. grymt bra, springer runt här hemma och dansar. den fick mig på bra humör igen, fy fan vilket morgonhumör jag har egentligen, så sur jag var på mamm, hon skratta och försökte få mig glad, jag sitter sur som en ättika bredvid och bara "mm" . hon drar upp mig halv ett på min lediga dag, för att hon ska köra mig till hennes jobb så jag kan cykla hem min cykel, som jag betalt för att dom ska köra hem til mig, fy fan vad sur jag var. men nu har jag iaf fått min nya cykel. jätte fina röda kronan cykel (: hihi . så jag kan cykla till jobb istället (:


SHAKE IT UP SHEKERIM ! :D YEEEEEAAH ! fan vad bra ..



åhh ..  ge mig .


--

lampa i läppen :D hahha ...

jag och ems hade hipphipp kväll igår, mysigt, fast jag somnade i soffan ;P men kul som fan är det.

åååååå SOPA ! :D hahahha ..

http://www.youtube.com/watch?v=Q_TB2G07Si8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0