anfådd ;P

allt har gått skit bra idag . vilken dag ändå (: allt har flötit på, har hunnit mer än att bara vara på jobb även om jag stanna över ;P inte jätte mkt att göra iofs. men ändå (: efter jobb stack man och träffa pauline, sen var vi hos pappa ett tag. vi fick rulla fram hans säng till fönstret så han kunde se när det regna (: haha .. han rumskamrat har lämnat, tråkigt, han fick en ny, men den stanna bara i tio minuter, men det var bara en gammal gubbe ;P

fy fan va skönt, varit ute och sprungit nu. skönt det är och bara springa till man svettas totalt . sen komma hem dricka massa vatten och slänga in sig i duschen (: blir mer av det här. länge sen jag sprang, herregud, var nog typ ettan eller tvåan ;P


tänk om jag är fel ? .


jag skrattar med mina händer, eller hur lendita ? (: haha .. fan vad vi skratta, jag bara skoja och du börjar kalla mig blondin. herregud ..

sån herregud period igen, se upp ! :D

kan jag få min lägenhet ! åh ..

Kommentarer
Postat av: della

herregud sabina (:

2007-05-08 @ 22:34:09
URL: http://dellaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0