be.

en riktigt herredgud dag idag. shit så mkt att göra. höll på att glömma hälften, sket i en del och ja .. får fixa imorgon, kom hem för typ 45 minuter sen. jag hatar combo. jag kan ju inte det. sjukt jobbigt. men det är kul när lendita är på jobb, det får alltid en att bli glad. så grymt cool så det går inte (: , "hoppas det smakar, ha det bra!" :D


kan fortfarande inte smälta vad du sa. helt sjukt. dra dig någonstans.


en del att göra imorgon också. JAA ! /: åh, låt mig få vila en sekund. visste att jag inte skulle orka.


trio <3


Kommentarer
Postat av: Richard

en riktig jävla idiot seriöst. han då alltså, inte du :D

och det heter "herrejössesdag", trodde ju iaf du lärt dig NÅT av mina dampryck på jobb.

2007-05-12 @ 11:12:58
Postat av: Sabina

idiot är bara förnamnet. du som får mig att få dampryck nu, men jag måste få vara lite Sabina ändå, så för mig blir herregud dag, eller vad kalla jag det nu ? ;P

2007-05-12 @ 16:21:17
URL: http://binis.webblogg.se
Postat av: della

trio (v

2007-05-12 @ 21:28:55
URL: http://dellaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0