BP

kod ord. (:


det är inte mkt som varar länge nu förtiden. allt tappas av olika anledningar. vilket är grymt jobbigt. men måste ändå säga att det mesta känns bättre nu. nu är det dags för ett nytt kapitel, det andra är avslutat nu, dags att lämna allt gamalt bakom sig, iaf till en viss del och istället göra det till något positivt. vilket kanske inte jag är så bra på. men denna gången ska jag försöka mer än någonsin, och denna gången ska jag lyckas. jag ska lyckas med allt. för det vet jag att jag kan. för jag vet att jag är bättre än dig. nu är det dags för mig att ta hand om mig själv och skita i alla andra för ett tag. och inte tänka vad jag känner är bäst för stunden utan se längre framåt. för det har jag inte gjort den senaste tiden och det har jag förlorat en massa krafter på. vilket är väldigt dumt av mig. men jag har svårt för att tala om för mig själv vad som verkligen är bäst för mig, jag vet om det innerst inne, men vet inte hur jag ska få resten av mig at förstå.

äh, världen är allt tokig. det är bara skita i och kämpa vidare. stå still hjälper inte. gör något, säg något, annars händer det inget. känns som om jag är allt utom sån. men det är för att jag tappat all kraft till allt. jag var inte sån här innan, jag ville alltid att det skulle hända saker. kunde inte sitta still och jag tillbringade absolut inte så här mkt tid framför den här skrothögen. lyssnade inte på så här mkt deppmusik och ja jag var ute och gjorde saker. var ute och träffa mina kompisar, hittade på saker med familjen. lusten till allt sånt har försvunnit, hur mkt jag än vill ha tid över till allt sånt, så finns det inte. det finns ingen ork. men det är just det som det ska bli ändring på. det är den orken och lusten jag ska få tillbaka. inte sitta här i min bubbla och grubbla :P det är slut på det nu eller snart, mkt snart.

äh.. till dagens händelser..

en jävla åska i natt, herregud, vaknade kvart i fem och trodde jag hade försovit mig, det var ju helt ljust ute. klockan stod på kvart i fem men kunde ändå inte få in i skallen att den verkligen var det. fick för mig att jag vridigt tillbaka klockan någon timme, inte för att jag förstår varför. sen fick jag gå upp och kolla vad klockan var på tv. och den var ju givetvis kvart i fem, så det var ju bara att gå och lägga sig igen .. men det gick inte så bra .. sov nog inte mkt i natt.

jobbade sen, där var det som vanligt. mkt att göra ett tag. gjorde en loppa till richard som han tyckte var jätte rolig, eller jätte rolig tyckte han kanske inte. men men .. sen orka jag knappt ta mig därifrån. åkte till slut till micka, sen drog vi ner i stan en sväng, satt på hampis, ner i norrahamnen och sen hemmåt.

kan inte smälta han gubben på busshållsplatsen i söndas .. först kommer han förbi mig,
"sover du?"  jag bara tittar upp från min mobil typ så jag bara "nej?" sen gick han iväg, sen kommer han igen så säger han "du har inte en hundring du kan låna mig?" .. hm, vad tänker han egentligen, jag har aldrig sett människan förut och kommer aldrig se han igen och han ska låna en hundring av mig ? knäpp eller ? öh .. jaja ..

dags av färging av hår ..
 

Kommentarer
Postat av: Micka

men du kna ju inte bara skriva BP... du måste lägga till något.. som tex. BPH! :P Puss

2007-05-29 @ 21:37:17
Postat av: Micka

men du kna ju inte bara skriva BP... du måste lägga till något.. som tex. BPH! :P Puss

2007-05-29 @ 21:37:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0