deppig, deppigare, deppigast.

johnny depp . tråkig man kan vara ja.


sitter här och degar . försöker ta mig någonstans men missa bussen nu. vet inte ens vart jag ska hän .

verkligen tråkigt att det skulle bli såhär. ska försöka att ändra på det. vet inte ens om jag tror på dig nu. men det återstå att se. varför är jag alltid så jävla snäll mot alla. varför kan jag aldrig ge igen någon gång. varför går alla andra för mig ? varför kan jag inte tänka på mig själv någon gång ? åh .. hates to be me again.


mitt humör går verkligen upp och ner, jag orkar inte det mer. var precis hur glad som helst. sen bara rasar allt samman. precis sminkat mig sen kommer tårarna.


kommer aldrig tro dig, vad du än säger och hur mkt jag än vill ..

..

s "emelie kollar du toan så där är tvål och vatten" (:

Kommentarer
Postat av: Emelie

Där fanns vatten ;D

2007-05-05 @ 14:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0