digestive

haha, kom och tänka på hur emma sa digestive ;P men det vet ju inte ni. men det var kul iaf.

flams dag på jobb idag eller vad .. "där är inget sugrör i sweet chilin", haha .. sen sprang jag och emelie och slog på varandra. fy fan vad ont det gjorde. och jag skrek och typ flera gäster vänder sig om och kollar ;P hahaha.. 3 månader bara .. sen så .. sen ska vi inte fega mer . då skiter vi i allt och bara sticker (: det får gå som det går. en liten utmaning, det behöver jag. kommer till dig i lund emelie då om det inte går något vidare och när pengarna är slut ;P hehe ..


satt och ritade lite iförrgår, var länge sen, det märktes, har ju inte tid  ;P men ni ska få se .. sen, min scanner får jag inte rätt på, så får fota eller ngt ;P får pilla lite mer med den först.


3 DAGAR, ;D fan vad jag är duktig . så bäst är jag ..


vad var det nu mer jag tänkte jag skulle skriva .. juste johan, utgång på lördag, vilka är på  ? (: sista utgången, sen får vi ta det lite lugna och spara pengar.

pappsen min är hemma igen (:

---

detta ser för jävligt ut och vi har inte fått några tänder än för det är jag inget vidare bra på att rita ;P


image71

Kommentarer
Postat av: Richard

fin bild! ha så kul på lördag dårå! och hälsa johan. och nej du e givetvis ingen f*tta.

2007-05-22 @ 20:18:19
URL: http://richard1337.webblogg.se
Postat av: Micka

fint bu (:

2007-05-23 @ 08:58:51
URL: http://keela.blogg.se
Postat av: della

fin baby (:

2007-05-23 @ 09:23:04
URL: http://dellaa.blogg.se
Postat av: JOhan

Ja, jag kommer in så fort jag fixat mitt hår =) (om det blir bra) =)kan man slagga hos dej om de skiter sig? me boende menar jag :P

2007-05-23 @ 21:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0