helt jävla knäpp ..

jag och emelie är bäst på att komma på ursäkter till allt vi gör fel ;P haha.. fan vad vi tjafsat det senaste tiden, men snart blir det semester och då åker vi bort härifrån, då kanske allt blir bättre. love you baby (: hur mkt vi än bråkar. hehe .. fjöntigt det lät ;P hihih.. ska ringa dig nu .. ;D


ok då bääää .. BPI !!! se upp ! :D hihihihi ...

skulle egentligen suttit hemma hos johan nu med lite cider och snackat massa skit, men icke. han var tvungen att jobba. får helt enkelt ta det någon annan dag, hur många gånger nu inte det blivit sagt ;P hehe ..

känns som om jag skjuter upp allt.. men nu ska jag nog dra på mina jogging bralls och ut och springa lite, ner och sola, sen springa hem igen, skönt. sen får man sova lite längre imorgon .. soft (:

måste ta tag i köringen nu . måste verkligen det . jag måste få lite mer ork i kroppen, innan september, så är det bara ! ;D jag fixar allt, varför skulle jag inte fixa detta .

lite positivare har jag blivit ? (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha mycket tjafs o många dåliga ursäkter har det blivit på sista tiden haha ;P o kul har det varit eller vad vi nu sa ;P nej snart drar vi o då är det sluttjafsat ;D

2007-05-30 @ 19:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0